Jak Oszukać Głód w 7 Krokach?

   

Ciągle myślisz o tym jak oszukać głód? Podczas odchudzania wiele kobiet ma poczucie braku jedzenia. Są proste sposoby, aby oszukać głód i zmniejszyć jego wpływ na twoje samopoczucie. Dzięki temu będziesz miała więcej motywacji, aby stracić zbędne kilogramy.

Przygotowałam proste triki, które pozwalają oszukać głód dzięki 7 prostym krokom. Wyjaśnię również dlaczego warto tak postępować.


1. Zastanawiasz się jak oszukać głód? Po pierwsze jedź często i w mniejszych ilościach

jak oszukać głód

Uważam, że najlepiej jest spożywać 5 posiłków dziennie. Jest wiele powodów dla których musisz jeść częściej i mniejszymi porcjami, jeżeli zastanawiasz się nad tym jak oszukać głód.

Twoje ciało jest pewną maszyną biochemiczną. Uczucie głodu pojawia się w momencie, gdy w organizmie jest niski poziom glukozy. Niski poziom cukru w krwi jest sygnałem dla twojego ciała, że pora coś zjeść.

Oto co się dzieje w twoim ciele po zjedzeniu pokarmu.

Po spożyciu pokarmu następuje gwałtowny skok glukozy we krwi, przez co komórki beta wysp trzustkowych muszą wyregulować skok glukozy i wydzielają insulinę. Insulina nasila transport glukozy do wnętrz komórek i następuje spalanie cukru. Ta regulacja powoduje uczucie głodu.

Niektóre pokarmy mają szczególną zdolność do gwałtownego zwiększania cukru we krwi (tzw. produkty o wysokim IG), których należy unikać (chleb pszenny, bagietki, makarony itd.).

Jedząc często dostarczamy znacznie mniejszych ilości cukru i dzięki temu cukier jest spalany, a nie magazynowany w postaci tłuszczu. (to ma też inne plusy, bo nie musisz zastanawiać się jak oszukać głód)

Powstało wiele prac naukowych na ten temat i nie chcę w nie wchodzić, ponieważ tego nie potrzebujesz. Musisz wiedzieć jedno – jedź 5 posiłków dziennie, aby oszukać głód.


2. Przyzwyczaj organizm do zjadania pokarmów o stałych porach.



jak oszukać głód

Organizm jest wspaniałą maszyną, która szybko się uczy. Osoby, które jedzą nieregularnie bardzo częstą są głodne w ciągu dnia (i ciągle odczuwają głód) i zjadają znacznie więcej niż muszą.

Z kolei jeśli przez kilka dni będziesz jadła w stałych odstępach czasowych np. 7, 10, 13, 16, 19, to twoje ciało nie będzie domagało się jedzenia w międzyczasie.

Liczne badania naukowe potwierdzają, że regularne posiłki faktycznie zabezpieczają ciało przed nadwagą.



Darmowe Porady Na Odchudzanie

Zgadzam się z Polityką Prywatności
  • Poznasz pokarmy, które spalają tłuszcz, a są zdrowe
  • Odkryjesz najskuteczniejsze triki na spalanie tłuszczu
  • I wiele więcej...


3. Jedź na mniejszych talerzach, jeśli chcesz oszukać głód

sposób na to, aby oszukać głódMózg można łatwo oszukać. W pewnym badaniu wzięto dwie osoby. Jedna miała wystartować na stadionowej bieżni, a druga w pokoju, gdzie tylko wyświetlała się jej trasa. Mózg w obydwu przypadkach zachowywał się w taki sposób jak podczas biegu.

Podobnie jest z małymi i dużymi talerzami. Możesz tą samą porcję jedzenia ułożyć na małym i dużym talerzu. Twój mózg bez twojej zgody uzna, że mniej jedzenia jest na dużym talerzu. Mózg nie rejestruje, że na każdym talerzu są takie same porcje.

Dlatego zawsze wybieraj mniejsze talerze dla jedzenia, jeśli chcesz oszukać głód w czasie diety. Automatycznie poczujesz się bardziej najedzona, a zjadasz tyle samo.

Inne badania pokazały, że jedzenie na niebieskim talerzu powoduje, że jemy mniej. Kolor niebieski nie jest naturalnym kolorem żywności, więc nasze ciało podświadomie uznaje, że jedzenie jest trujące. Dlatego naukowcy mówią, aby zaopatrzyć się w niebieskie serwety, czy talerze.

Kolejną ciekawostką jest widelec. Zjadanie pokarmów większym widelcem powoduje, że zjadamy o kilka procent mniej jedzenia.

4. Nigdy nie pij w czasie posiłku.

Wiele osób jest nauczonych pić w czasie posiłku. Kiedy pijesz w czasie posiłku kęsy pokarmu sklejają się dzięki temu masz więcej miejsca w żołądku. Nie tylko zjadasz więcej, ale również jesz znacznie szybciej.

Przypomnij sobie sytuacje w której jadłaś pokarm bez picia....A teraz przypomnij sobie kiedy piłaś w czasie jedzenia. Jak widzisz picie sprzyja szybszemu jedzeniu. Jedząc szybciej, dłużej masz uczucie pustki w żołądku i zjadasz więcej.


5. Zapach mięty, pomaga oszukać głód

Wdychaj mięte. Ostatnie badania naukowców potwierdziły, że codzienne wąchanie liści lub esencji miętowej ogranicza wchłanianie kalorii o 23%. Możesz zafundować sobie olejek miętowy i „delektować” się jego zapachem na co dzień.

Inny sposobem jest umycie zębów. Dzięki temu na jakiś czas zapomnisz o uczuciu głodu, w szczególności zaś pokonasz chęć na słodycze.

6. Odchudzanie, a sen.

Prowadzono wiele badań na temat snu i odchudzania. Kiedy śpisz za mało masz zaburzony poziom hormonów (głównie spadek poziomu leptyny, oraz wzrost greliny). Takie działanie powoduje znaczący wzrost apetytu i uczucia głody nawet zaraz po posiłku. Dlatego osoby niewsypane jedzą więcej.

Co ciekawe leptyna wpływ również na poziom insuliny. Przy niewyspaniu podnosi się poziom insuliny i spada cukier w krwi. Co automatycznie informuje ciało, że pora jeść. Wysoki poziom insuliny również zwiększa odkładanie się tłuszczu.

Dlatego śpij co najmniej 7h dziennie, aby nie dopuszczać do niewyspania i dzięki temu nie musisz się martwić o to jak oszukać głód.

7. Spożywaj witaminę C.

Badania doktora Matthiasa Rath i prof. Linusa Paulinga pokazują, że wiele chorób w organizmie jest konsekwencją zbyt małej ilości witaminy C. Sama witamina C może przedłużyć nasze życie o kilkadziesiąt lat.

Witamina C wspomaga produkcję kartyniny – białka odpowiedzialnego za spalanie tłuszczy. Dlatego warto zaopatrzyć się w duże ilości cytryny.

Jak widać przedstawiłam tutaj 7 kroków, aby oszukać głód. Jeśli będziesz się do nich stosowała na pewno nie poczujesz chęci na jedzenie. Mam nadzieję, że teraz już wiesz jak oszukać głód i czuć się dobrze podczas diety. Sama zastanawiałam sie jak oszukać głód i bycie na diecie było trudne. Dzięki tym 7 krokom jest łatwiej.

Odkryj Jak Zrzucić Kilogramy Zdrowo Wybierając Odpowiednie Jedzenie...



Jesteś Mężczyzną - Kliknij Tutaj
zobacz jakie jedzenie trzeba jeść, aby chudnąć




Jesteś Kobietą - Kliknij Tutaj
zobacz jakie jedzenie trzeba jeść, aby chudnąć






Inne artykuły, które pomogą oszukać głód

Szybkie odchudzanie w 5 krokach

Ćwiczenia na płaski brzuch

Jak schudnąć z brzucha

Przycisk "brzuch STOP"

Jak zgubić brzuch?

Diety odchudzające skuteczne

jak oszukać głód w 7 krokach


Ważna słowa: jak oszukać głód