Ćwiczenia Na PłaskI Brzuch - 3 Błędy Podczas Odchudzania

   

ćwiczenia na płaski brzuchUnikaj tych 3 rzeczy, a na pewno osiągniesz wymarzoną sylwetkę.

Błąd 1: Zbyt intensywne ćwiczenia na płaski brzuch.

Nie wiem dlaczego, ale jeśli zapytam klientek w jaki sposób można schudnąć odpowiadają „tabletki i ćwiczenia na brzuch”. Naprawdę wierzysz, że za pomocą kilku brzuszków możesz stracić wagę?

Nie stracisz tłuszczu, jeśli będziesz wykonywała zbyt ciężkie ćwiczenia. Miałam klientkę, która trenowała 5 dni w tygodniu, a jej waga stała w miejscu. W rzeczywistości zmarnowała czas, pieniądze, nerwy i motywację.

Problem leży w tym, że nadal wierzy się w magiczną siłę ćwiczeń.

Proszę zauważyć, że sportowiec może kontrolować swoją wagę przez wykonywanie regularnych ćwiczeń na płaski brzuch. Jednak metabolizm takiej osoby jest zupełnie inny, niż osoby z nadmiarem wagi.

Kolejny problem ćwiczeń leży w ich doborze. Najczęściej zaczyna się od brzuszków, aby zrzucić tłuszcz z brzucha.

brzuszki


Tymczasem nie ma programu treningowego, który pozwala zrzucić wagę tylko z brzucha.

Trzeba rozpocząć odchudzanie całego ciała, aby tłuszcz znikł.

Jeśli nadal wykonujesz wiele brzuszków każdego dnia - przestań, ponieważ nie schudniesz w taki sposób.

Niektóre ćwiczenia na płaski brzuch mogą stymulować organizm do spalania tłuszczu, ale muszą być odpowiednio dobrane. Pamiętaj również, że ćwiczenia bez odpowiedniej diety nie działają. Solidna dieta połączona z lekkimi ćwiczeniami może faktycznie przynieść świetne rezultaty.

Dlatego zamiast ostro trenować i robić po 100 brzuszków zacznij więcej się ruszać. Chodź na spacery, pływaj na basenie, graj z dziećmi w piłkę. Dzięki temu ćwiczysz całe ciało, a nie tylko jedną partię.

Do ćwiczeń trzeba podchodzić z głową. Nie należy się przetrenowywać, a tylko stymulować metabolizm do odchudzania.

Darmowe Porady Na Odchudzanie

Zgadzam się z Polityką Prywatności
  • Poznasz pokarmy, które spalają tłuszcz, a są zdrowe
  • Odkryjesz najskuteczniejsze triki na spalanie tłuszczu
  • I wiele więcej...


Błąd 2: Zbyt duża wiara w ćwiczenia na płaski brzuch.

nadwaga

Teraz odkryjesz brutalną prawdę...Nie schudniesz siedząc bezczynnie na fotelu.

Pamiętaj, że odpowiednio zbilansowana dieta i lekki wysiłek zdziała więcej niż pudełko z tabletkami, czy pasy wibrujące. Z tego co obserwuję wiem, że ludzie szukają łatwych i szybkich sposobów na odchudzanie. Każdy chce połknąć jedną tabletkę i obudzić się chudszy. Niestety odchudzanie tak nie działa.

Dobra wiadomość jest taka, że nie musisz zmieniać drastycznie swoich nawyków, aby schudnąć. Odpowiednia dieta pozwala jeść naprawdę sporo, a przy okazji zaczynasz odżywiać się zdrowo.

Zacznij od prostych rzeczy.

Jeśli mieszkasz na osiedlu i masz windę, to zacznij wchodzić po schodach zamiast wykonywać zbyt dużo trudnych ćwiczeń na płaski brzuch. Parkuj samochód na samych obrzeżach parkingu, aby pokonywać większe dystansy.

Takie drobne zmiany zaczną wpływać na twój metabolizm i wagę.

Błąd 3: Głodzenie się

żołądek

Głodówka = stan awaryjny organizmu = zatrzymanie spalania tłuszczu.

Ludzie uważają, że głodówka spali tłuszcz.

Brak odpowiedniego paliwa powoduje, że rozpadają się mięśnie, a nie tłuszcz. Faktycznie chudniesz, ale nie z tłuszczu!

Twoje ciało musi być odpowiednio nakarmione, aby mogło lepiej pracować. Dlatego popularne jak dieta kopenhaska są dla zdrowia bardzo szkodliwe. One nie mają nic wspólnego z odchudzaniem. Twoje ciało potrzebuje paliwa, aby spalać tłuszcz.

Osoby na diecie powinny regularnie się odżywiać, aby nie dopuścić do stanu awaryjnego. Najlepiej jeść 5 posiłków dziennie z czego dwa powinny być przekąskami.

Zjadając większej ilości posiłków sprawiasz, że nie odczuwasz głodu i masz większą motywację, aby schudnąć. Dzięki temu szybciej przychodzą rezultaty, a twoja motywacja jeszcze bardziej rośnie. Dieta i ćwiczenia na płaski brzuch dają najlepsze rezultaty.

Zaufaj mi... spożywanie zbyt małej ilości posiłków zwalnia metabolizm, a tego nie chcesz. Chcesz przyśpieszyć przemianę materii, więc koniecznie jedź 5 posiłków na dzień. Celem diety powinno być stymulowanie organizmu do spalania tłuszczu, abyś mogła więcej jeść i chudnąć.

Jeśli wykonujesz ćwiczenia na płaski brzuch pamiętaj, aby nie ograniczać się do brzucha, a całego ciała. Ćwiczenia mają pomagać diecie, a nie być środkiem do celu.

Pomogłam już wielu ludziom schudnąć i teraz te osoby są mi bardzo wdzięczne. Pomogę również tobie osiągniesz wagę o jakiej marzysz. W swoim programie odchudzającym zawarłam wszystko co musisz wiedzieć, aby stracić wagę. Dostaniesz spis posiłków, odpowiednią dietę i moje doświadczenie.

Kliknij poniżej, aby zobaczyć prezentację.

Odkryj Jak Zrzucić Kilogramy Zdrowo Wybierając Odpowiednie Jedzenie...



Jesteś Mężczyzną - Kliknij Tutaj
zobacz jakie jedzenie trzeba jeść, aby chudnąć




Jesteś Kobietą - Kliknij Tutaj
zobacz jakie jedzenie trzeba jeść, aby chudnąć






Poprzedni artykuł

Szybkie Odchudzanie

Następne

Jak oszukać głód

Ćwiczenia na płaski brzuch

Jak schudnąć z brzucha

Przycisk "brzuch STOP"

Jak zgubić brzuch?

Diety odchudzające skuteczne







Ważna słowa: ćwiczenia na płaski brzuch