Koktajl, czyli szybki, zdrowy posiłek

Są doskonałym wyborem, gdy jesteś w podróży, gdy masz dość jednolitych posiłków, gdy potrzebujesz zmiany, gdy masz ochotę na szybką przekąskę lub coś słodkiego!

O czym mowa?
Oczywiście o … KOKTAJLACH!

Nie ma chyba prostszego jedzenia, które ma tak wiele smaków. Ilość koktajli jakie możesz przygotować tak naprawdę jest nieograniczona. Codziennie możesz tworzyć nowe smaki i mieszać ze sobą różne składniki po to, by znaleźć ten idealny i wyjątkowy zestaw dla siebie.

Jak zrobić pyszny koktajl?

1. Aby uzyskać fajną konsystencję użyj:

1/2 banana
lub
1/2 szklanki greckiego jogurtu

2. Dodaj ulubione owoce lub/i warzywa

Wiesz jaki jest największy plus koktajli? Możesz do nich wrzucić warzywa/ owoce za którymi nie przepadasz, a ich smak nie będzie wyczuwalny! To idealna opcja dla wybrednych dzieci, ale i dorosłych 😉

Polecam Ci poniższe połączenia:

– mieszanka jagodowa: truskawki+ jagody+ maliny + jeżyny
– mieszanka tropikalna: ananas + mango+ papaja
– mieszanka klasyczna: jabłko + gruszka+ brzoskwinia
-mieszanka warzywna: szpinak + jarmuż + marchew+ dynia+ ogórek

3. Dodaj płyn

Jeśli owoce/ warzywa są naprawdę soczyste pomożesz pominąć ten krok. Płyny dodawaj stopniowo, aż uzyskasz ulubioną konsystencję

Idealnie sprawdzi się:

-mleko migdałowe
– mleko kokosowe
– woda kokosowa
-woda

4 Wybierz dodatek

Przyprawy i nasiona i inne dodatki doskonale odnajdą się w koktajlach. Możesz wykorzystać:

– nasiona chia
– masło orzechowe
– ocet jabłkowy
– cynamon
– odżywkę białkową

To wszystko! Wystarczy zblendować i wypić!
Smacznego!

Masz swój ulubiony smak koktajlu? Podziel się z nami przepisem w komentarzu. Na pewno moje czytelniczki chętnie skorzystają.