Jak Schudnąć z Ud, Łydek i Pośladków?

by on July 5, 2012 · 2 comments

in Ćwiczenia

jak schudnąć z ud

Jest wiele diet, a każda z nas zadaje sobie to jakże częste pytanie w czasie odchudzania: czy uda mi się schudnąć z ud, czy będzie możliwe wygładzenie pośladków? Ile będę musiała ćwiczyć? Dziś postaram się odpowiedzieć na te właśnie pytania.

Dość powszechny problem niestety w szczególności dotyczy nas – kobiet. Niestety nasze uwarunkowania genetyczne powodują, że tłuszcz bardzo często gromadzi się właśnie w naszych udach. Wiem, ze każda z nas daje z siebie wszystko i jeszcze więcej. Tak, stosujemy diety, ćwiczymy po 30 minut dziennie, jemy białko, warzywa, owoce, unikamy cukru i potraw pszennych i mącznych. Co jednak robić aby schudnąć z ud? Aby mieć znów ładne pośladki?

Oto kilka wskazówek.

Wszystkie wskazówki jakie tutaj dam opierają się o trzy najważniejsze zasady odchudzania z ud.

artykuł o tym jak spalić tłuszcz

Po pierwsze tłuszcz jest dobry, ale duże ilości tłuszczu osadzają się w udach, zatem ograniczajmy jego spożycie. Zawsze sprawdzajmy, to co jemy, dobrze jest kiedy nasza dieta jest bogata w białko i błonnik. Białko pomaga nam w ćwiczeniach, błonnik zaś jest niezwykle istotny w samym procesie odchudzania.

Zasada druga, czyli zwiększamy spożycie protein, aby uzyskać kształtne pośladki i ładne łydki potrzebujemy zwiększonego spożycia białka. Dlaczego? Ponieważ białko pozwala na szybsze spalanie tłuszczu i nie jest magazynowane w organizmie jako tłuszcz.

Trzecia zasada, to ćwiczenia. To kluczowa sprawa, warto zdać sobie sprawę z tego że zrzucanie tłuszczu z ud, pośladków i łydek jest dość trudne i wymaga zaangażowania. Dlatego poniżej podam kilka wskazówek jak ułatwić sobie ćwiczenia, aby szybko schudnąć.
piękne nogi i uda

Zatem oto przykłady ćwiczeń:

1) Skakanka, te ćwiczenia są bardzo dobrą rozgrzewką i wymuszają ruch ud, łydek i pośladków. Na początku rzecz jasna nie przesadzajmy niech skakanka ma tylko charakter rozgrzewkowy.

2) Warto jeździć na rowerze, pływać, spacerować biegać. To na pewno ćwiczenia które stymulują pracę mięśni ud i łydek, co automatycznie poprawia ich kształt.

3) W mojej opinii najlepsze jest tutaj pływanie angażuje wszystkie partie ciała, jest dobrą zabawą i odpoczynkiem. Nie chodzi o to aby uprawiać której z tych aktywności wyczynowo a rekreacyjnie. Ćwiczyć należy powoli i 10 powtórzeń w zupełności wystarczy.

4) Dobre są również ćwiczenia bezpośrednio stymulujące mięśnie nóg jak podnoszenia nóg z pozycji na plecach. To samo ćwiczenie można robić leżąc na brzuchu i zginając w kierunku pleców łydki. Te ćwiczenia bardzo stymulują mięśnie pośladków wygładzając je oraz eliminują tłuszcz z ud

5) Bardzo dobre są również przysiady ćwiczone po około 3 razy w tygodniu warto pamiętać tu o tym aby plecy były proste i pracowały ciężej nogi.

Zatem pamiętajmy, aby schudnąć z ud, mieć kształtne pośladki i wygładzone łydki, musimy dbać o swoja dietę jedząc białko i błonnik jednocześnie unikając tłuszczu a zwłaszcza cukru. Warto również ćwiczyć czy uprawiać rekreacyjnie którąś z zaproponowanych aktywności fizycznych…choć trochę.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 4.6/6 (8 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +3 (from 3 votes)
Jak Schudnąć z Ud, Łydek i Pośladków? , 4.6 out of 6 based on 8 ratings

Spokrewnione słowa

Share
Podziel Się
Śledź Nowości

{ 2 comments }

1 Hanna July 5, 2012 at 7:43 pm

Dziękuję bardzo…mam również problem ze schudnięciem z brzucha, a to nie takie łatwe jak moze się wyadawać. zatem niezmiernie dziękuję za te cenne wskazówki.

2 Kamila July 11, 2012 at 11:26 am

Bardzo przydatny artykuł, myślę że dla każdego. To chyba najczęsciej spotykany problem z zakresu nadwagi.

Previous post:

Next post: