Dieta z Octem Jabłkowym

by on July 5, 2012 · 1 comment

in Odchudzanie

ocet jabłkowy na odchudzanie

Ostatnio coraz więcej się słyszy na temat octu jabłkowego i jego właściwości odchudzających. Pozostaje wciąż nie rozstrzygniętych wiele kwestii dotyczących tego jak go pić, jak stosować, aż wreszcie najważniejsze pytanie czyli, czy ocet jabłkowy daje efekty odchudzające? Zobaczmy zatem.

Na temat picia octu jabłkowego panuje wiele sprzecznych opinii. Jedni mówią, że działa idealnie, inni mówią że to tylko działanie doraźnie. Zobaczmy zatem jak to wygląda w praktyce.

Prawdą jest na pewno to, ze dieta wzbogacona o ocet jabłkowy na pewno daje efekty oczyszczające organizm co pośrednio przyczynia się do odchudzania dając już pewne wymierne efekty. Ocet jabłkowy posiada również działanie antybakteryjne oraz może regulować poziom witamin w organizmie. Istnieją opinie, które mówią, iż ocet jabłkowy posiada również działanie antyoksydacyjne zatem pomaga zapobiegać nowotworom.

Zatem jak należy stosować ocet jabłkowy w diecie?

Bardzo prosto aby efekty były widoczne należy spożywać około 3 łyżek octu jabłkowego przed każdym posiłkiem. Co zatem dostajemy w zamian jeśli stosujemy w diecie ocet winny?

sposób na schudnięcie

Oto kilka zalet:

Na pewno ocet jabłkowy podnosi tempo metabolizmu naszego działa, a to już jest jednak ważny efekt. Co więcej ocet jabłkowy posiada jednak trochę witamin m.in. potas.

Ocet jabłkowy może znacznie obniżyć poziom naszego apetytu, jeśli zatem spożywamy 3 łyżki octu jabłkowego przed każdym posiłkiem to znacznie mniej zjemy co w istocie również pewien efekt odchudzający.

Ocet jabłkowy jest również dobrym diuretykiem, zatem jeśli mamy problemy ze zbyt dużymi ilościami wody w organizmie co przeszkadza w odchudzaniu, ocet będzie tutaj dobrym wyjściem.

Ocet jabłkowy przyczynia się również do stabilizacji poziomu cukru we krwi. Na pewno doceni to każdy kto uważa, że w jego diecie jest za dużo cukru, a to znacząco wpływa na efekty w odchudzaniu.

Jakie są zatem wady stosowania octu jabłkowego w naszej diecie i czy może nam zaszkodzić?

W dużych ilościach może bardzo drażnić nasz przełyk, zatem osoby odchudzające się ale mające problemy z chorobą refleksową nie powinny go spożywać.

Może być również niebezpieczny w połączeniu z lekami, zatem nim zaczniemy go stosować udajmy się do lekarza po radę.

Podsumowując czy stosowanie octu jabłkowego w diecie jest potrzebne czy daje efekty? Tak i nie. Dlaczego? Na pewno picie 3 łyżek octu jabłkowego spowalnia nasz apetyt, jego smak nie jest atrakcyjny, jednakże nie można traktować octu jabłkowego jako magicznego środka na odchudzanie. Na pewno jest to dobra wskazówka do doraźnego stosowania, ale to tylko tyle i nic więcej.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.3/6 (4 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +3 (from 3 votes)
Dieta z Octem Jabłkowym, 5.3 out of 6 based on 4 ratings

Spokrewnione słowa

Share
Podziel Się
Śledź Nowości

{ 1 comment }

Previous post:

Next post: