Dieta South Beach Opinie i Efekty

by on June 23, 2012

in Opinie

Dieta South Beach Opinie Efekty

Plaża, pisaki Miami, zimne drinki…bo z czym innym może się kojarzyć dieta o nazwie South Beach? (plaża południa).

Tak naprawdę to głównym założeniem diety south beach jest ograniczenie węglowodanów. Z tym, ze odwrotnie niż u diety niskowęglowodanowej tu tylko ograniczamy cukry na rzecz białek i tłuszczy. Całość jest ładnie otoczona zdrową żywnością, którą promuje dieta. Głównym celem diety jest zmiana nawyków żywieniowych i stylu życia.

Jak przedstawiają się szczegóły diety south beach?

Zatem dieta ma na celu zrównoważone odżywianie, a przynajmniej tak nam sugerują. Proponuje duże spożycie błonnika i eliminację niezdrowych węglowodanów z naszego życia. Jakie to węglowodany? To te o dużym indeksie glikemicznym. Czyli takie które podnoszą apetyt, wagę i są przyczyną wielu poważnych chorób. Dieta wyraźnie mówi , zę cukry są potrzebne, ale w małych ilościach i pod zdrowszą postacią.

Na co jeszcze dieta south beach zwraca uwagę? Na tłuszcze. Głownie te nasycone i tzw. tłuszcze trans. Dieta również zwraca uwagę na to, aby uprawiać regularne ćwiczenia, które to przyśpieszają nasz metabolizm. Więc co powinniśmy na tej diecie spożywać?

Oto kilka przykładów:

- Owoce
- Ziarna
- Warzywa
- Dużo błonnika
- Owoce morza
- Drób
- Nabiał
- Soję
- Awokado
- Orzechy
- Plus należy dużo pić: herbat, kawy, wody

Jak wygląda program diety south beach?

Otóż całość została podzielona na 3 główne fazy. Oto ich charakterystyka:

I: Pierwsza faza to eliminacja wszelakich form węglowodanów z naszego menu.

Co wyrzucamy: makarony, cukier, ryż, chleb i niektóre owoce, alkohol, napoje nawet te owocowe. Rzecz jasna zamiast tego spożywamy wszystko to co zostało wymienione powyżej, bez liczenia kalorii czy punktów.

II: Jest to faza długo dystansowa, prócz drobiu, nabiału, orzechów, awokado, owoców morza i innych zdrowych produktów możemy powoli włączać do diety to wszystko co zostało zabronione w fazie pierwszej.

Zatem dołączamy: makaron, brązowy ryż, owoce i więcej warzyw. Dlaczego ta faza jest długa? Bo trwa aż do momentu kiedy osiągniemy optymalną wagę.

III: To uzupełnienie dwóch pozostałych faz, czyli ich kontynuacja. Zatem zostajemy przy swoich utrwalonych nawykach żywieniowych i promujemy zdrowy tryb życia.

Co może nas skłonić do wyboru diety south beach? Jeśli lubimy potrawy wymienione w menu, lubimy czasem zjeść coś niezdrowego. Dieta ta dość ogranicza faktycznie niezdrowe cukry i pozwala na zmianę niezdrowych nawyków żywieniowych. Na pewno dieta ta daje wymierne korzyści zdrowotne.

Więc już wiemy co możemy zyskać, w takim razie jakie są wady diety south beach? Generalnie trzeba uważać aby się nie odwodnić, duże ilości kawy i spożycia wielu płynów prowadzą do tego ze możemy częściej korzystać z WC. Ze względu na ryzyko wystąpienia ketozy dieta ta może powodować: zmęczenie, nudności, odwodnienie i zawroty głowy.

Jeśli chcesz wybrać zdrową dietę wejdź tutaj

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 6.0/6 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Dieta South Beach Opinie i Efekty, 6.0 out of 6 based on 2 ratings

Spokrewnione słowa

Share
Podziel Się
Śledź Nowości

Previous post:

Next post: