owoce podczas odchudzania

Dieta Optymalna – opinie, efekty

Czy tym razem uda się poznać receptę na szybkie odchudzanie? Czy dieta optymalna jest nam w stanie dać szybkie efekty? Zapraszam do recenzji i komentowania.

Dieta ma na celu pokazanie, iż odchudzanie nie musi być meczące, nie musi się wiązać z drakońskim odchudzaniem, wydawaniem wielu pieniędzy na nieskuteczne tabletki odchudzające. Wręcz przeciwnie jest to dieta, która ma obalać wszelkie mity i trudności związane z odchudzaniem.

Dieta pozwala według autora nie tylko na szybkie odchudzanie, ale również na idealne zachowanie równowagi biologicznej naszego organizmu.

Jak zatem wygląda podstawowe menu diety optymalnej?

Oto i one: jagody, maliny, kiwi, jabłka, banany, mango, granat, gruszki, marakuja, sałata, szpinak, grzyby, pistacje, migdały, orzechy włoskie, pekan, żurawina, wiśnie, awokado, fasola, jęczmień, płatki owsiane, ryż dziki, kakao, jajka, łosoś, krewetki , tilapia, kurczak, jogurt, zielona herbata, rozmaryn.

Jak widać wstępne menu wydaje się całkiem pokaźne. Zobaczy zatem jak wygląda przykładowy jadłospis na jeden dzień:

Śniadanie:

Babeczki jogurtowe

Przekąska:

Czekolada ciemna

Obiad:

Sałatka z grillowanego kurczaka z granatu i mango

Popołudniowa przekąska:

Orzechy włoskie i wiśnie
Zielona herbata

Kolacja:

Łosoś z jagodami i dzikim ryżem

Deser:

Pieczony budyń

Dieta nie przewiduje żadnych dodatkowych ćwiczeń, a to akurat w tym przypadku trochę dziwi. Przejdźmy zatem do podsumowań jak wypadła dieta optymalna.

Jakie zalety i efekty tej metody?

Jest przygotowana przez zespół specjalistów
Doskonała jeśli chodzi o ilość przepisów
Pokazuje inny zdrowszy punkt widzenia na odchudzanie, jednocześnie negując tabletki i specyfiki odchudzające.

Jakie są zatem wady?

Nie ma ćwiczeń
Nie do końca przeznaczona do odchudzania bardziej traktuje temat diet całościowo co nie znaczy ze na tej diecie nie schudniemy

Podsumowując nawet dobra alternatywa, nie tylko schudniemy, ale i podreperujemy swoje zdrowie.

jak schudnąć

1 komentarz do “Dieta Optymalna – opinie, efekty

  1. Owszem owoce w dużych ilosciach na pewno szkodzą. Jednak nie tak bardzo jak może się wydawać. Jest w nich cukier to fakt, ale tu trzeba powiedzieć jaki cukier…fruktoza. Czyli cukier prosty szybko się rozkładajacy i zamieniający się w energię, a nie tłuszcz.

    Ja ze swojejs trony polecam owoce, tym bardziej ze na początku diety zawsze potrzeba troche tego słodkiego. Po za tym dla równowagi w organiźmie i takie węglowodany są również potrzebne.

Komentowanie zostało wyłączone.