opinie, efekty, jadłospis, menu

Dieta kopenhaska – efekty, jadłospis, forum, opinie, ile schudłaś, kafeteria, menu

Dieta kopenhaska - jest to na pewno jedna z najbardziej popularnych diet. Niewątpliwie dieta kopenhaska, jest zaraz obok diety Dukana jeśli chodzi o popularność. Jestem ciekawa, która z nich będzie lepsza, która z nich ma lepsze menu, która z nich wreszcie daje lepsze efekty. Przekonajmy się która będzie górą.

Dieta kopenhaska, zwana również pod nazwą diety duńskiej. Jest to konkretny plan diety mający trwać około 2 tygodni, aby dać jak najlepsze efekty. Jakie efekty? Duże…bardzo duże a konkretnie 20 kilogramów w dwa tygodnie! Już zaczyna się robić groźnie.

Dieta podobnie jak dieta Dukana bardzo silnie ogranicza cukier, bardzo mocno, koncentrując się na warzywach, mięsie, jajkach i kawie. Nawet taki cukierek jakim jest guma do żucia jest zabroniona, słowem ni grama cukru. Jak zaleca twórca diety należy ją co jakiś czas powtarzać dla utrzymania efektu. Zatem jadłospis jest bardzo szczegółowy i nie ma w nim miejsca na ustępstwa.

Zatem przejdźmy do konkretów…jak wygląda szczegółowe menu diety kopenhaskiej? Bardzo proszę:

Dzień 1
Śniadanie – filiżanka kawy
Obiad – dwa jajka na twardo, szpinak, pomidory.
Kolacja – befsztyk (200 g), sałata z olejem i skropiona sokiem z cytryny.

Dzień 2
Śniadanie- filiżanka kawy
Obiad- puszka szynki i porcja 100% jogurtu naturalnego.
Kolacja- befsztyk (200 gramów) i zielona sałata z olejem i skropiona sokiem z cytryny.

Dzień 3
Śniadanie -filiżanka kawy z kostką cukru oraz kromka tostu
Obiad- dwa jajka na twardo, plaster szynki i zielona sałata.
Kolacja – świeże owoce i pomidory.

Dzień 4
Śniadanie- filiżanka kawy z kostka cukru oraz kromka tostu.
Obiad- porcja 100% jogurtu naturalnego, szklanka soku pomarańczowego.
Kolacja-startej marchewki z jakimś serem marchwi i jajkiem na twardo.

Dzień 5
Śniadanie – szklanka soku z cytryny z marchwią.
Obiad – sok z cytryny, gotowany dorsz (200 g) i łyżeczka masła.
Kolacja – befsztyk i sałatka z selera.

Dzień 6
Śniadanie – filiżanka kawy z kostką cukru oraz kromka tostu.
Obiad – starta marchew i dwa jajka na twardo.
Kolacja – zielona sałata z olejem, skropiona sokiem z cytryny i dodatkowo pół kurczaka.

Dzień 7
Śniadanie – kubek herbaty bez cukru.
Obiad – dużo wody.
Kolacja – świeże jabłko i kotlet.

Zatem jakie są zalety diety kopenhaskiej?

Na pewno to, iż dieta kopenhaska jest bardzo dokładna i zwraca uwagę na to że białka pełnią istotną rolę w diecie. Czas na wady…tak wady, ponieważ zalet jest niewiele. Po pierwsze obiecuje nierealistyczny efekt, tak szybkie odchudzanie jest niebezpieczne dla zdrowia. Zbyt wiele substancji odżywczych jest pomijanych. Dieta kopenhaska jest niesamowicie ciężka do utrzymania, 600 kalorii dziennie to jest tortura, każdego dnia będziemy myśleli tylko o tym jak oszukać głód.

Podsumowując, plan był dobry, ale cóż z tego diety kopenhaskiej nie polecam. Rdzę ja omijać z daleka, nazwa też mi nie pasuje twórcy chcieli nawiązać do królewskiego pochodzenia tej diety…ona niema z tym nic wspólnego.

sekrety zdrowego jedzenia

4 komentarze do “Dieta kopenhaska – efekty, jadłospis, forum, opinie, ile schudłaś, kafeteria, menu

  1. W pewnym czasie była to jedna z popualrniejszych diet, jednak swoją sławę zyskała dopiero po tym jak okazała sie wielkce nieskuteczna.
    Zdecydowanie ze swojej strony odradzam korzystanie z diet ktore restrykcyjnie podchodzą do problemu kalorii.

  2. a mi ta dieta pomogla bardzo trzymalam sie restrykcyjnie byly chwile slabosci ale polecam ! fakt nie jest dobra dla zdrowia ale po tym co przeszlam bedac na niej zaczelam naprawde uwazac co jem aby wiecej tej katorgii nie powtarzac :)

Komentowanie zostało wyłączone.