olejek i opinie

Dieta Kokosowa – olej kokosowy, mleczko, opinie, efekty, fazy

Dieta Kokosowa – Bardzo egzotyczna nazwa, ale dość dobrze się kojarzy. Koks jest zdrowy, jego właściwości są z dnia na dzień coraz częściej potwierdzane i chwalone. Zatem zobaczmy czy to prawda, czy też nie. Czy dieta kokosowa okaże się lepsza od diety Dukana, czy da lepsze efekty? Zapraszam do recenzji.

Dieta oparta jest o prostą i jakże skuteczną teorię, otóż udowodniono, iż mleczko kokosowe ma wiele zdrowotnych właściwości plus do tego bardzo, ale to bardzo pomaga w odchudzaniu. Mleczko kokosowe jest tłuszczem, to fakt, ale trawi się w organizmie zupełnie inaczej od wszelakich tłuszczów trans. Co więcej mleczko kokosowe znacznie przyśpiesza metabolizm dając znakomite efekty w czasie odchudzania.

Zatem przejdźmy do szczegółów diety kokosowej.

Dieta kokosowa jest podzielona na 4 podstawowe fazy, zobaczmy zatem czy uda się schudnąć z brzucha i w jaki sposób.

Faza 1: 21 dni odchudzania. W tej fazie jemy trzy posiłki dziennie i dwie przekąski pomiędzy posiłkami. Koncentrujemy się na białkach i warzywach jednocześnie pomijając słodkości. Spodziewany efekt, to około 12 kilogramów w 3 tygodnie.

Faza 2: Oczyszczanie. W tej fazie należy pić specjalnie przyrządzone drinki aby oczyścić organizm. Większość tych płynów bezie bardzo bogata w błonnik, co zdecydowanie przyśpieszy efekty w odchudzaniu.

Faza 3: Zdrowe węglowodany. W tej fazie zaczynamy powoli wprowadzać do diety węglowodany. Głownie poprzez warzywa i owoce.

Faza 4: Utrzymanie. W tej fazie stratami zatrzymać uzyskaną wagę w poprzednich fazach.

Jakie zatem menu promuje dieta kokosowa?

Po pierwsze powinniśmy spożywać około 3 pełnych łyżek oleju kokosowego dziennie. Rzecz jasna możemy olej dodawać do sosów, sałatek. Sprawdźmy zatem, jak wygląda podstawowe menu diety kokosowej:

Śniadanie: jajka z bekonem, warzywami i olejem kokosowym.
Przekąska: 6 orzechów
Obiad: szpinak, sałata w orzechami i awokado
Podwieczorek: seler i ser
Kolacja: ryba z brązowym ryżem, sałatka kokosowa.
Przekąska: 12 migdałów

Rzecz jasna dieta bardzo promuje ćwiczenia aerobiku dla wzmocnienia efektu odchudzania.

Zatem jakie efekty gwarantuje nam dieta kokosowa?

Dużo potraw o niskiej zawartości niezdrowych cukrów
Dużo warzyw i owoców
Dużo wysokiej jakości białek
Dobra dla ludzi którzy mieli już wiele diet za sobą a nic nie zadziałało.

Jakie są zatem wady diety kokosowej? Oto i one:

Niektóre składniki trudno jest zdobyć.
Przepisy są dość skomplikowane
Faza druga diety zawiera zbyt małą ilość dziennego spożycia kalorii
Dieta jest droga.

Trzeba powiedzieć ze ta dieta i jej jadłospis, na pewno przyniosą skutek, szkoda tylko że jest droga i niektóre składniki dań bardzo trudno jest pozyskać.

sposób na odchudzanie

1 komentarz do “Dieta Kokosowa – olej kokosowy, mleczko, opinie, efekty, fazy

  1. Bardzo dobra dieta, jedna z lepszych jakie znam. Zgadzam sie z opinią, zę kokos i melczko kokosowe są bardzo dobre, doskonale zatrzymują uczucie głodu i wspomagaja metabolizm.

    Jedynym minusem jest trudnosć w uzyskaniu tych produktów w Polsce.

Komentowanie zostało wyłączone.