o tym jak jeść oliwki i chudnąć

Dieta Japońska – opinie, 13 dni, jadłospis, efekty

Dieta Japońska: Japończycy maja jedno z najdłuższych doświadczeń na świecie jeśli chodzi o diety i szybkie odchudzanie. Japońskie kobiety posiadają najniższy wskaźnik poziomu tłuszczu w organizmie. Sprawdźmy zatem jakie efekty w odchudzaniu jest nam w stanie dać dieta japońska.

Dieta japońska, to nie tylko program o tym jak schudnąć z brzucha, to cała machina kochania jedzenia i sztuka jego przygotowania z największą dbałością o szczegóły. Dieta bardzo dużą wagę przywiązuje nie do ilości jedzenia, a do jego jakości. Zatem czy będziemy musieli oszukiwać głód? Zobaczymy…

Dieta japońska pokazuje również piękno jedzenia, jego estetyczny charakter, pokazuje jego duchowe, a nie tylko instrumentalne znaczenie. To rzecz jasna bardzo silnie przekłada się na odchudzanie i sposób myślenia na temat szybkiego odchudzania. Zatem zobaczmy jak wygląda podstawowy jadłospis diety japońskiej.

Dieta przede wszystkim odrzuca zboża i produkty mleczne, na rzecz warzyw, mięs i ograniczonej ilości owoców. Zatem oto co mamy do dyspozycji w jadłospisie: ryby, warzywa, brązowy ryż, soja, owoce, zielona herbata, kluski japońskie.

Zobaczmy zatem jak wygląda szczegółowy jadłospis diety japońskiej i jakie on daje efekty:

Śniadanie:

zupa miso
1 szklanka białego ryżu
1 jajko
wodorosty
zielona herbata

Obiad:

ryby Teriyaki
ryż
zielona herbata

Przekąska:

jabłko Fuji

Kolacja:

kurczak
ryż
zupa miso
warzywa morskie z soją
mandarynka

Oczywiście dieta japońska przywiązuje dużą wagę do ćwiczeń zwłaszcza uspokajających, jazdy na rowerze, spacerów, obcowaniu na łonie przyrody.

Zatem jakie są opinie i efekty diety japońskiej?:

Nie musimy liczyć żadnych kalorii
Jemy bardzo zdrowo
Niesamowicie dokładnie zbilansowania
Nie tylko odchudzamy się fizycznie, ale i mentalnie

Jakie są zatem wady diety japońskiej?

Na początku trudno się do niej przyzwyczaić, aby efekty były dobre na początku trzeba trochę samozaparcia, dieta japońska bardzo różni się od naszej. Niestety niektóre składniki pomimo tego że są zdrowe, są bardzo trudne do znalezienia. Dieta posiada również nieco za duże ilości węglowodanów.

Podsumowując, jest to dieta dla duszy i ciała. Szkoda tylko ze tak daleko mieszkamy od Japonii aby korzystać z jej dobrodziejstw.

jak schudnąć

2 komentarze do “Dieta Japońska – opinie, 13 dni, jadłospis, efekty

  1. Czytałam o tej diecie, japońskie kobiety mają nie tylko najmniej tłuszczu ale również starzeja się znacznie wolniej. Zatsanawiam się nad tą dietą i to dosć intensywnie.

  2. Rownież znam te diete z gazet, ponoć jest rewelacyjna!

    W Japonii nie tylko ludzie są chudsi, ale również mogą sie poszczycic jedną z najlepszych długosci życia, to tam jest najwięcej ludzi przekraczajacych 100 rok życia. Zatem cos dobrego musi byc w ich dietach.

Komentowanie zostało wyłączone.