dobry sposób na poprawę zdrowia

Dieta 3 dni – opinie, efekty, jadłospis

Było już 21 dni, 1200 kalorii, 3 godziny, jaki tym razem jadłospis przygotuje nam dieta 3 dni? Czy to kolejna dieta w stylu schudnij szybko, zgrubnij jeszcze szybciej? Sprawdźmy.

Ostatnimi czasy bardzo popularne stały się diety z jadłospisami tylko na kilka dni. Dokładnie taki sam charakter ma dieta 3 dni. Jakie są zatem podstawy teoretyczne tej diety? Zatem dieta należy do grupy diet VLCD czyli po raz kolejny dieta niskokaloryczna. Zatem nie ma nic magicznego, nic mistycznego, prosto jemy mało – chudniemy dużo, oczywiście tylko w założeniu.

Co zatem ze szczegółami diety?

Już na wstępnie autor pisze, a właściwie ostrzega, ze dieta może być stosowana tylko przez 3 dni i ani jednego więcej. Trzeba przyznać ze taka opinia brzmi groźnie. Zatem przekonajmy się jaki do jadłospis oferuje nam dieta 3 dni.

Oto i on:

Dzień 1:

Śniadanie: kawa lub herbata, grejpfrut, tost
Obiad: tuńczyk, tost, kawa
Kolacja: chude mięso, fasola, marchew, lody, kawa

Dzień 2:

Śniadanie: kawa, jajko, tost, banan
Obiad: serek wiejski, krakersy, kawa
Kolacja: wołowina, marchewki, banan, brokuły, lody, kawa

Dzień 3:

Śniadanie: kawa, krakersy, ser, jabłko
Obiad: jajko, tost, kawa
Kolacja: tuńczyk, marchewki, kalafior, arbuz, lody, kawa

Zatem jakie są zalety diety 3 dni?

Dosyć podobne do diety 1200 kalorii, bo patrząc na nią ma się jej praktycznie to samo odzwierciedlenie. Obiady są nawet dobre, i nie będziemy po nich czuli się głodni. Dużym plusem jest na pewno to że jadłospis jest przygotowany dla nas i nic nie musimy się męczyć z jego układaniem.

Jakie są wady diety 3 dni?

Po pierwsze dieta może być stosowana tylko doraźnie, nie ma co się łudzić, ze w 3 dni wiele nie schudniemy. Tym bardziej że jest to klasyczna dieta 1200 kalorii ze zmodyfikowanym jadłospisem. Jeśli przyjrzymy się bliżej jadłospisowi to dziennie daje nam on około 1200 kalorii. Słowem przypuszczenia na początku okazały się słuszne: trochę schudniemy i szybko wrócimy do poprzedniej wagi. Jak już wiemy z poprzednich artykułów dorosły mężczyzna potrzebuje dziennie 1200 kalorii zatem dieta na pewno nie odpowiednia dla mężczyzn.

Słowem dieta w której efekt jest szybki i równie nietrwały, bowiem jedyne co utracimy to nie tkankę tłuszczową, a wodę.

Dlatego schudnij szybciej stosując tę dietę