Cellulit na Udach – Jak Pokonać w 30 Dni?

by on July 26, 2012 · 2 comments

in Odchudzanie

cellulit na udach

Jak zlikwidować cellulit na udach w mniej niż 30 dni? Odpowiedź znajdziesz w tym artykule. Dowiesz się co możesz zrobić, aby pozbyć się cellulitu z ud nawet jeżeli jest bardzo uparty.

Wiele kobiet chce pozbyć się cellulitu. Niektóre stosują różnego rodzaju kremy, inne zabiegi wyszczuplające, a jeszcze inne próbują różnych przyrządów masujących. Niestety większość kobiet nigdy nie zredukuje cellulitu z ud, czy bioder.

Na szczęście istnieją sprawdzone metody, które pozwalają z tym walczyć. Stosując się do moich wskazówek możesz zmniejszyć swój cellulit w mniej niż 30 dni.

Nie musisz jeść egzotycznych potraw, kupować drogich kremów, czy instalować w domu siłownię, aby zobaczyć wyniki.

Oto 30 dniowy program redukujący cellulit na udach:

KROK PIERWSZY: ruch.
cellulit na udach

Jednym z najlepszych sposobów na szczupłe uda i ogólny dobrostan jest wyjście na zewnątrz i chodzenie. Najlepiej energicznie i regularnie. Wiem, że to nie jest jakiś super trik, ale czy wiesz, że intensywne chodzenie może spalić 300 kalorii na godzinę?

Kiedy zaczynasz chodzić regularnie twoje uda intensywnie pracują, a cellulit szybko znika. Żeby osiągnąć najlepsze wyniki trzeba chodzić od jednego do trzech kilometrów, przez 6 razy w tygodniu. Po 30 dniach wyniki powinny być zadowalające.

Najlepiej wybierać się na spacer z psem. Dobrym rozwiązaniem jest wybieranie tras, które zawierają wzgórza. Dzięki temu twoje uda lepiej pracują. Jeśli pracujesz i nie masz czasu ciekawy rozwiązaniem jest chodzenie intensywnie do pracy na piechotę. Ewentualnie jeżeli chodzisz na siłownię, możesz wykorzystywać bieżnie.

Nie zapomnij o dobrych i wygodnych budach. Polecam tutaj markę NIKE. Są idealnie przystosowane do długi trach i zawierają odpowiednią gumę na podeszwach. Z czasem możesz przyśpieszyć i zamienić spacer w jogging.

Pamiętaj również o rozciąganiu mięśni przed i po treningu.

Jeśli podczas spaceru twoje nogi zaczynają robić się miękkie, albo sztywne po prostu zwolnij. Nie należy się maksymalnie forsować.

Ćwiczenia na Cellulit (na udach)

Ćwiczenie 1: Połóż się na brzuchu. Ręce spleć pod brodą i unieś głowę. Następnie unieś nogi do góry tak, aby poniosły się do góry.

cellulit na udach

Ćwiczenie 2: Usiądź na podłodze. Następnie złap prawą stopę do lewej ręki i przytrzymaj przez 5 sekund. Później pora na drugą nogę.

Ćwiczenie 3: Usiądź (lub połóż się) na podłodze. Następnie unieś prawą nogę do góry i trzymaj ją przez 5 sekund w powietrzu. W tym momencie druga noga powinna być zgięta na podłodze. Następnie zmień nogi.

artykuł o tym jak wykończyć pomarańczową skórkę

Ćwiczenie 4: Stań plecami do ściany z nogami wyprostowanymi. Przesuń swoje ciało po ścianie w dół. Tak, jakbyś siedziała. Powtarzaj te ćwiczenia.

Dieta na cellulit z ud.

Nie ukrywajmy. Osoby szczupłe mają łatwiej z cellulitem. Musisz stracić na wadze, aby mieć lepsze wyniki, bez tego będzie znacznie trudnij. Polecam moją dietę, która odchudza całe ciało.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 4.4/6 (9 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +3 (from 3 votes)
Cellulit na Udach - Jak Pokonać w 30 Dni?, 4.4 out of 6 based on 9 ratings

Spokrewnione słowa

Share
Podziel Się
Śledź Nowości

{ 2 comments }

Previous post:

Next post: