10 zasad zdrowego odżywiania

Dzisiaj mini ściąga w postaci 10 prostych i skutecznych porad, które pozwolą Ci zachować piękne ciało i zgrabną sylwetkę.

1. Jedz 5 posiłków– owszem mogłabyś zjeść 3, ale czy nie fajnie jest zjeść 5 gdy jesteś na diecie? 😉
A tak poważnie: te 5 posiłków sprawi, że nie będziesz głodna, nie będziesz miała ochoty podjadać i dieta nie będzie męcząca. Dzięki prawidłowemu odżywaniu zachowasz stały poziom cukru we krwi i Twój metabolizm będzie pracował na najwyższych obrotach. Dzięki temu szybciej schudniesz i będziesz się czuła pełna energii.

2. ZAWSZE jedz śniadanie– nie ważne że nie masz czasu ani ochoty. Śniadanie musisz zjeść. Koniec, kropka. Po pierwsze będziesz miała energię na cały dzień, po drugie nie musisz się obawiać, że dopadnie Cie mały głód i zjesz coś niezdrowego, co akurat będziesz miała pod ręką albo… w sklepie.

3. Zorganizuj sobie zdrowe przekąski- do pracy, do szkoły lub nawet gdy siedzisz w domu. Może to być talerz warzyw ze zdrowym dipem, smoothie warzywno-owocowe lub sałatka. Staraj się jak najczęściej sięgać po warzywa.

4. Słodycze zamień na owoce– są zdrowsze i można je podać na wiele sposobów.

5. Jedz powoli i nie rób innych rzeczy podczas jedzenia- pisałam o tym kilka razy. Dokładnie przeżuwaj każdy kęs i delektuj się jedzeniem. Nie podjadaj przed tv czy komputerem. Znajdź czas na posiłki.

6. Pij dużo wody- minimum 2 litry dziennie. Jeśli dasz rade więcej- pij więcej. Twój organizm Ci za to podziękuje.

7. Ruszaj się- nie musisz siedzieć godzinami na siłowni, ale zadbaj o ruch. Wspólna zabawa z dziećmi, jazda na rowerze, jogging z psem lub spacer z mężem dają Ci wiele przyjemności, a kilogramy polecą w dół.

8. Zmniejsz porcje- nakładaj swoje posiłki na mniejsze talerze. Ten trick pozwoli Ci oszukać Twój mózg. Będziesz jadła mniej, ale tego nie odczujesz.

9. Sięgaj po świeże produkty, najlepiej organiczne- wszystko co ma długi termin ważności nafaszerowane jest chemią. Staraj się kupować to co świeże. Lepiej iść na zakupy co 2-3 dni i jeść zdrowo niż robić miesięczny zapas i opychać się chemią.

10. Pamiętaj, że ważna jest systematyczność- nie zrażaj się, gdy przyjdą chwile zwątpienia, nie poddawaj się po pierwszym niepowodzeniu. Jedz zdrowo i powoli wprowadzaj nowe nawyki, a nawet nie zauważysz kiedy przestaną być dla Ciebie „egzotyczne”. Pamiętaj, że odchudzanie to długa walka i wymaga nieco wysiłku. Na początku zawsze jest trudno, ale jeśli się nie poddasz to Twoje efekty wynagrodzą Ci wszystko.

Jeśli szukasz zdrowej diety, która da Ci efekty już po pierwszych 30 dniach, to kliknij tutaj.

Wystarczy, że będziesz się trzymała planu a kilogramy polecą w dół. Moje klientki gubiły nawet 12kg w miesiąc! Nie muszę Ci chyba mówić jak szczęśliwe były? 😉
Wejdź tutaj, aby poznać więcej szczegółów